lørdag 3. september 2011

Interiør og boligmesse i Bergen - endelig!!


Som dere skjønner henger det stadig grå skyer over Emmelines bloggelyst, og det handler fremdeles om tørketrommeldøden! Vi snakker tørkestativer overalt. Vi snakker uendelig med fotball på tv. Vi snakker alt for lite skapplass på kjøkkenet. Vi snakker ombygging av hytte og derfor sparekniv på strupen hjemme. Vi snakker kamera på reperasjon og kjipe-kjipis greier. Derfor ser jeg virkelig frem til å få påfyll på Interiør og boligmessen i Grieghallen 23.-25.september, og håper på å møte noen av mine lesere der:)


Noe av det Emmeline syns er gøyest med denne messen er at det er en SALGSMESSE! Grieghallen blir med andre ord gjort om til en gigantisk fristelse av interiørdelikatesser, og så kan man rett og slett shoppe så mye man orker. Interiørbutikkene stiller ut side om side, og her vil du finne de aller kuleste butikkene med utrolig lekre varer! Grieghallen skal ha egne vrimleområder, loungeområder, kaffebarer og kafeèr, og det blir mulig å tilbringe hele dagen her:) Søndag ettermiddag blir det også mulig å gjøre kupp, når messemøblene legges ut for salg!


For interiørbloggerne vil det bli arrangert BLOGGEFROKOST lørdag 24 september og der skal jeg visst ha bloggekollasj supplert med litt snakking...som jeg har fortrengt helt til jeg leste programmet!  Den samme dagen blir det messeseminar som er åpen for alle som melder seg på:) Tine K er en av mange som skal holde foredrag, det samme skal Bjørg Thorhallsdottir. Fredag snakker Hallvor Bakke om sin nye kolleksjon, og enda står det mye mye mer på programmet.

Priser og åpningstider er som følger:
Fredag 23. sept: kl 14-19
Lørdag 24. sept: kl 11-19
( Bloggefrokost starter klokken 10.00, meld deg på til trude.vaaga@possibility.no innen 15.september)
Søndag 25. sept: kl 11-17

Pris: kr 100,- (honnør kr 50)
Barn under 15 år er gratis.
Helgepass (fredag, lørdag og søndag): kr 200,- (honnør kr 100)
Bloggefrokost inkl. inngang og seminar kr 250,-


Denne messen er åpen for alle. Du trenger ikke være blogger eller bransjemenneske for å delta. ALLE kan stikke innom. HELE programmet for helgen finner du HER . Jeg skal være med hele helgen, og håper å treffe mange kjente og ukjente. For dem som vil ha flere detaljer, så kan man finne det på Interiør og boligmessen sin egen blogg, som du finner HER.


Jeg vet at Den Gode Feen. Design Shimmer, Bodil Bo, Fry Fly og Hjem og Lykke skal være med. Hvis ikke KARNA dukker opp, skal jeg personlig stille opp i utmarken, for å true henne på plass. Men kommer du?????


Her er det klart for dagens runde med sandspading i Sahara! Bloggedøden skal bekjempes ved hjelp av sortering og støvsuging og kanskje noen hortensia knabbet fra offentlig blomsterbed som Emmeline har sett på vei hjem fra jobb. SO LONG!

33 kommentarer:

Anonym sa...

Du ender stadig opp i sånne situasjoner der du må opptre med et eller annet! Men jeg kommer iallefall for å se på deg:) Kat N

Unknown sa...

Vet ikke om jeg tør, høres ut som om det kan bli fryktelig dyrt. :) Skal prøve å mote meg opp.

Berit påBønes sa...

Ser ut som jeg er under en uheldig stjerne hva gjelder messer for tiden. Igjen er jeg bortreist når det er messe som interesserer. Egentlig har jeg ikke lov å klage. På den tiden er jeg på cruise i Middelhavet. Lykke til med innsatsen din Emmeline. Det blir helt sikkert supert.

Inger Johanne sa...

Hurra! Eg kjem! Snakkast:-)

Interiør- og boligmessen sa...

Takk for super promotering av messen Emmeline. Gleder meg til å ha deg der! For alle som lurer så kan jeg si at seminaret som Emmeline skriver om er en åpen konferanse for alle som besøker messen. Husk at denne konferansen er i egen sal (Klokkeklang) og har begrenset med plasser: første mann til mølla her. Programmet revideres i disse dager og gjøres komplett med klokkeslett og diverse. Det er en mengde lanseringer, konkurranser og annet å få med seg hele helgen. Det komplette program kommer ganske straks på messens blogg. Følg med.
Hei så lenge. Hilsen Trude/messens prosjektleder

Refleksjon på livsvegen sa...

Lykke til!

Jannicke sa...

Dette blir kjekt - og JA : Karna må bli med. Hun og Dennisen :o)
Bloggtørke rammer hardt og "uventet" til tider... heldigvis er det som regel forbigående!

Da sees vi!!

Klem J.

Shus sa...

Eg komme jaffal! Har gleda meg sidan jul, eller før da te og me!! Og eg ska ha med masse pengar, for eg bygger nytt hus!! Men kontantar eller kort???

Solveig

Ramme Alvor sa...

Så bra du fann vegen til datamaskina:) Å skulda på ein turketrommel er ganske orginalt no på åtna veko :) Skulle vore i Byd'n og høyrt på deg, og Gudane veit kanskje eg gjer det og. Høyres forferdeleg kjekt ut!

..ps. brukar du Mac?

Klem!

Velkommen AS sa...

Hei,

Ville bare legge inn et svar til Shus; de aller fleste utstillerene har nok bankterminal med seg.
Selv pleier jeg på markesdager o.l. å bruke kort der det er mulig, for da har jeg kontanter å bruke hos dem som er uten... :o)

Og så litt "snik-reklame": VELKOMMEN skal ha stand, og vi gler oss kjempe mye! Vi tar med oss mange godbiter, bl.a. høstens nyheter fra Green Gate og PIP Home. Vi skal også ha en (super enkel) konkurranse hvor du kan vinne gaveesker fra PIP :o)

Astri

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Lite trist för mig att det är just den helgen...men jag ska prøve å ta mig en tur ner på söndagen. Kommer hem fra New York på lördag eftermiddag... :-)

Ha det gott!

GAWO sa...

Da er det bare og blankpusse kortet og finne veien til Grieghallen. Kan bli moro og dyrt :-)

Linda sa...

Lykke til!

Heimefronten sa...

Hallo Emmeline - jeg kommer også til Bergen! Dette må jeg ha med meg - det blir trolig en hel helg i Bergen - slik at jeg kan få meg begge dager. Jeg elsker å gå i interiørbutikker - jeg trenger trolig en liten tralle med meg!! Stor klem og riktig god helg til deg fra Tone

hannem sa...

Skulle gjerne vært der, men for en som bor i den øverste del av landet blir Bergen - i likhet med Oslo - litt avsides. ;-) Kjenner til det der med å tørke klær, syns sånt tar mye plass; både skittent tøy og reint usortert + ferdig bretta reint tøy. Jeg har levert 2-3 esker med blomsterpotter, potteskjulere + div. annet til svigerinna mi idag. Jippi!

lise sa...

Denne bloggtørken din er jeg helt imot, Emmeline. Kan det ikke hjelpe med en våt høst engang?

Jeg synes du skal la interiør være interiør, og skrive om andre gøye saker i stedet. Og gjerne noe alvorlig, når du føler for det. Interiøret forsvinner jo ikke (oj så trist det hadde vært, å måtte innrede på nytt..).

Kanskje jeg kommer. Jeg later jo som om jeg ikke er så opptatt av interiør, for om jeg er det kan jeg vel ikke ha et rotehjem, eller? Men så synes jeg jo det er veldig kjekt med interiørbutikker og mange av interiørbloggene som finnes rundt om. Og jeg bor jo i Bergen, ja..

Tove `blogg verden sa...

Høres så gøy ut :) Når kommer noe slikt til Nord Norge mon tro ;) ??
Kos dere masse
klem Tove

deconordic sa...

Jeg kommer, gleder meg! Hurra!

sylvia sa...

hei,
dette høres jo riktig så spennende ut, bor litt langt unna, ellers hadde jeg garantert kommet for å høre på deg,
lykke til med tørking av klær å annet diverse..hihi
klem fra sylvia

Anonym sa...

Heia

Vet du hvor den rosa vasen på første bilde er fra ...?

Den MÅ jeg ha ... ♥

Takk så lenge, klem til deg

metanoia sa...

ser ikke bort ifra at eg dukker opp i løpet av helgen :)

Karma sa...

Så morro! Skulle ønske det fantes en slik messe i Oslo også!

Kos dere masse, klem Kaja :)

Kristian fra Veaplan sa...

Bergen blir litt langt å reise. Kos dere :)

Helene sa...

Høres utrolig bra ut! at man kan shoppe og har alt på ett sted!

Lobeliadamen sa...

I'll be there - hele helgen :-)

Klem W

Rebekka sa...

Høres spennende ut, masse lykke til :o)
Kjiiipt når ting man er "avhengig" av slutter og virke eller blit ødelagt. Kjenner til det tørketrommelproblemet :o)
Ønsker deg en kjempefin ukestart :o)

Karna sa...

HA HA HA....Tar ingen sjangser på at Emmeline skal gå seg vill i ødemarken på jakt...Så nå har jeg meldt meg på!!

solstrands sa...

Vi la merke til de flotte bilder fra House Doctor i innelegget ditt. Vi tar selvfølgelig med oss House Doctor på messen! Sammen med Hübsch, Ib Laursen og to møbelserier. ikke spør hvordan vi skal få plass til alt.

Vi ønsker arrangør og utstillere lykke til!

. sa...

Må vel ta turen ja:)

I en Sving sa...

Messer er så moro! Inspirerende, morsomt og noen ganger litt vondt for lommeboka *hihi*

Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!

salige lavendel sa...

Det blir nok livsfarlig for bankkortet å møte opp der, hihi. Blir sikkert kjempegøy!

Christine sa...

Eg kjem og, og glede meg masse!! Sjøl om eg har ein liten og ukjent blogg, so ska da bli kjempe kjekt å treffa mange andre bloggara :)

Christine

Unknown sa...


桃園徵信公司
雲林徵信公司
徵信社公會
徵信社尋人
徵信社工作
商業間諜
抓姦委託調查
外遇徵信社
結婚週年
第三者背景
夫妻
外遇抓姦
澎湖徵信社
豪門婚姻
貴婦
養男人
大陸徵信社
夫妻財產
澳門徵信社
淫婦
婚變
北京徵信
外遇二奶
北京徵信社
婚姻暴力
徵信達人狗仔網

Related Posts with Thumbnails