tirsdag 2. august 2011

Hakkespetter hos Emmeline!


Joda, så var bloggen blitt hacket - og facebooken- og epostene. Dermed står man der, og kan ikke komme seg inn på egen side eller egen epost eller noe!  Da er det bra at det finnes noen gode backingsystemer i blogspot/googlesystemet, samt gode venner som varsler om hackingen. Sitter i en grøftekant for å redde bloggen på lånt nett!!! Kommer derfor sterkere tilbake litt senere i kveld, må bare hjem for å lade den bærbare først. Men hva er dette for noe tull forresten? Hacke en blogg for så å dele overskriften i to Emme -Line? Dårlig hackespetting spør du meg....For noen nisser!! SEE U SOON får vi håpe, og forresten; Dersom dere har fått tiggebrev om at jeg befinner meg i Afrika uten penger grunnet et ran--vel---ikke send penger! Det er ikke nødvendig;)

21 kommentarer:

Fargeheimen sa...

Enkelte har tydelegvis for lite å gjere på.
Eg hadde ein handarbeidsblogg tidlegare, og den vart hecka, tenkt så gøy den tullingen må ha hatt det.
No eiger han mange bilder at sjal og sokker. hehe

Håpar du får orden på dette.

Ha ein fin dag. :)

Prinsesse Elin sa...

OMG....skal du ha nissene i hyttehagen når hytten er ferdig;) Bra that you are back :D var temmelig kvikk inn å byttet passord etterpå:D Nå har jeg sikkert blogglandias lengste passord....hele 18 tegn:))

Fru Rosas Hjem sa...

skjønner me ikke på hvorfor de må hacke....men hvordan bytter vi pasord? *blånd*

Øyeblikk sa...

Ja, det er søren meg nåke drit når hakkespettane er på ferde. Eg lurte litt på teksten på det innlegget ditt, hehe, det kom opp i bloggrullen min - godt å sjå at du har tatt tilbake kontrollen og at du er Emmeline igjen ;)

Gleder meg til neste innlegg alt eg!

Klem Eli

Linda sa...

Herlighet! Lurte på hvorfor navnet var delt i to... Lykke til med å få orden på bloggen!

Beth sa...

Usj, såå ekkelt! Dette opplevde jeg for en stund siden også, men de nøyde seg med å ødelegge for meg på bloggen.
Finnes alltid noen som ikke kan la andres ting være i fred, de vet rett og slett ikke forskjell på "mitt og ditt"! :-(
Håper alt ordner seg igjen for deg!

hobbyvimsa sa...

Noen har lite å finne på ja,håper det fikser seg for deg...

Har en sønn som har lagt sin kjærlighet på hage nisser.Ha er 2 år og 8 mnd trodde det var litt tidlig hi hi!!

Har bildet av den på bloggen min i dag:)

nyt uken:)

Klem Linda:)

Bless by Tone sa...

lurte veldig på den der delingen tidligere i dag, kunne ikke huske at du skrev det sånn.. godt du får orden på det. Tone

3prinser sa...

Jøss... jaja, bra du får fikset det da ;)

Elin sa...

:-O Hva er det med folk!!?! Dumme hakkespetter! De må ha utrolig lite å gjøre da. Hvorfor holde på sånn,liksom.
Uff!

Fine nisser, forresten. :-)

Anonym sa...

Så forferdelig at man skal bli hakket på den måten, og hvilken glede har folk egentlig av å gjøre noe sånt tull....

Godt å ha deg tilbake :)

Anonym sa...

huff, saa glad eg er at det "bare" var noen data problemer. Hilsen fra fast leser paa östkysten av Ísland.

Refleksjon på livsvegen sa...

Så dumt, men godt du er på plass igjen :-)

Cottage 1945 sa...

I think those type of people need to find some crochet-they'd be too busy to get into trouble!

Unknown sa...

Det florerer "nigeria-svindel" inne på finn.no og andre nettsider også, bare så du og alle dine lesere er advart! De fleste av oss lukter lunta tvert, men det er flere som har gått på i god tro om at det var trygt... Men å hacke en uskyldig interiørblogg...lite å ta seg til! Kunne vel brukt den energien på noe nevenyttig istedet.

Sivs hus sa...

Hei, Goshamei - for noe tull! Flott at du er tilbake igjen! Sommerklem Siv

hannem sa...

Da kan man vel gå ut fra at det er orddelingsmafiaen som står bak. De bør kanskje kalles hacke-spettene eller hacke spettene etter dette, trolig de samme som setter navn på varer i matbutikken, som f.eks. Ananas ringer i vann (hallo!), for ikke å snakke om Ananas biter i vann (au da!).
Ikke meninga å bagatellisere det de har gjort, ble bare litt "inspirert" av den orddelinga. Håper du får orden på sida di igjen. Har savna deg!

Den Grønne Baljen sa...

Uff så skremmende da..


herlige nisser... håper de får ligge en stund til før de kommer frem på ordentelig

Klemmer Kerstin

Villblomsten sa...

Utrolig hva noen finner på ..
Skjønner ikke vitsen ..

Thelma Louise sa...

akk..for noen idioter...heldigvis er ingen av dine følgere/lesere så dumme at de sender penger.:-)) men noe dritt å bli hacket...håper du får ordnet på det

M sa...

Er det mulig! Håper det går bra.
Klem, M

Related Posts with Thumbnails